Foundations of marketing; David Jobber; 2006
Foundations of marketing; David Jobber; 2006

Foundations of marketingUpplaga 2

av David Jobber

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9780077109189
  • Sidor: 376 st
  • Förlag: McGraw-Hill Education
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Presents a grounding in the fundamentals of contemporary marketing, and includes examples of marketing designed to educate. This book is intended for students studying marketing for the first time.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Foundations of marketing (2006)

2006 släpptes boken Foundations of marketing skriven av David Jobber. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 376 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill Education som har sitt säte i New york.

Köp boken Foundations of marketing på Studentapan och spara pengar.

Finns i 7 upplagor

Tillhör kategorierna

Referera till Foundations of marketing (Upplaga 2)

Harvard

Jobber, D. (2006). Foundations of marketing. 2:a uppl. McGraw-Hill Education.

Oxford

Jobber, David, Foundations of marketing, 2 uppl. (McGraw-Hill Education, 2006).

APA

Jobber, D. (2006). Foundations of marketing (2:a uppl.). McGraw-Hill Education.

Vancouver

Jobber D. Foundations of marketing. 2:a uppl. McGraw-Hill Education; 2006.

Alla upplagor