Foundations of Marketing; JOBBER, McGraw-Hill Higher Education; 2002
Foundations of Marketing; JOBBER, McGraw-Hill Higher Education; 2002

Foundations of MarketingUpplaga 1

av JOBBER, McGraw-Hill Higher Education

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9780077098667
  • Sidor: 355 st
  • Förlag: McGraw-Hill
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

This text begins by introducing basic concepts from the ground up, such as the marketing environment, customer behaviour and segmentation and positioning.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Foundations of Marketing (2002)

I augusti 2002 släpptes boken Foundations of Marketing skriven av JOBBER, McGraw-Hill Higher Education. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 355 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill som har sitt säte i New york.

Köp boken Foundations of Marketing på Studentapan och spara pengar.

Finns i 7 upplagor

Tillhör kategorierna

Referera till Foundations of Marketing (Upplaga 1)

Harvard

JOBBER & Education, M.-H. H. (2002). Foundations of Marketing. 1:a uppl. McGraw-Hill.

Oxford

JOBBER & Education, McGraw-Hill Higher, Foundations of Marketing, 1 uppl. (McGraw-Hill, 2002).

APA

JOBBER, & Education, M.-H. H. (2002). Foundations of Marketing (1:a uppl.). McGraw-Hill.

Vancouver

JOBBER, Education MHH. Foundations of Marketing. 1:a uppl. McGraw-Hill; 2002.

Alla upplagor