Handdockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolan Volym 287 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121; Mirella Forsberg Ahlcrona; 2009
Handdockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolan Volym 287 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121; Mirella Forsberg Ahlcrona; 2009

Handdockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolan Volym 287 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121

av Mirella Forsberg Ahlcrona

5.0 (1)

  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9789173466653
  • Sidor: 244 st
  • Förlag: Acta Universitatis Gothoburgensis
  • Språk: Svenska

Om boken

Diss. Göteborg : Göteborgs universitet, 2009

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Handdockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolan Volym 287 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 (2009)

2009 släpptes boken Handdockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolan Volym 287 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 skriven av Mirella Forsberg Ahlcrona. Den är skriven på svenska och består av 244 sidor. Förlaget bakom boken är Acta Universitatis Gothoburgensis.

Köp boken Handdockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolan Volym 287 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Handdockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolan Volym 287 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121

Harvard

Ahlcrona, M. F. (2009). Handdockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolan Volym 287 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121. Acta Universitatis Gothoburgensis.

Oxford

Ahlcrona, Mirella Forsberg, Handdockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolan Volym 287 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 (Acta Universitatis Gothoburgensis, 2009).

APA

Ahlcrona, M. F. (2009). Handdockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolan Volym 287 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121. Acta Universitatis Gothoburgensis.

Vancouver

Ahlcrona MF. Handdockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolan Volym 287 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121. Acta Universitatis Gothoburgensis; 2009.