Marknadsföring, människor och interaktion; Peter Svensson; 2025
Marknadsföring, människor och interaktion; Peter Svensson; 2025

Marknadsföring, människor och interaktionUpplaga 3

av Peter Svensson

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2025
  • ISBN: 9789144154244
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Språk: Svenska

Om boken

2025 släpptes boken Marknadsföring, människor och interaktion skriven av Peter Svensson. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur som har sitt säte i Lund.

Köp boken Marknadsföring, människor och interaktion på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Finns i 3 upplagor

Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Marknadsföring, människor och interaktion (Upplaga 3)

Harvard

Svensson, P. (2025). Marknadsföring, människor och interaktion. 3:e uppl. Studentlitteratur.

Oxford

Svensson, Peter, Marknadsföring, människor och interaktion, 3 uppl. (Studentlitteratur, 2025).

APA

Svensson, P. (2025). Marknadsföring, människor och interaktion (3:e uppl.). Studentlitteratur.

Vancouver

Svensson P. Marknadsföring, människor och interaktion. 3:e uppl. Studentlitteratur; 2025.
Begagnad bok från 129 kr
Upplaga 2 finns tillgänglig som begagnad.

Alla upplagor