Marknadsföring, människor och interaktion; Peter Svensson, Jacob Östberg; 2025
Helt ny
Marknadsföring, människor och interaktion; Peter Svensson, Jacob Östberg; 2025
Helt ny

Marknadsföring, människor och interaktionUpplaga 3

av Peter Svensson, Jacob Östberg

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2025
  • ISBN: 9789144154244
  • Sidor: 168 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Marknadsföring är så mycket mer än strategier, marknadsundersökningar och reklamkampanjer. Den uppstår i det dagliga samspelet mellan människor. I Marknadsföring, människor och interaktion får vi ett alternativt perspektiv på marknadsföring, bortom den traditionella marketing management-logiken. Genom att utgå från symbolisk interaktionism synliggör författarna hur marknader, konsumenter, produkter/varumärken, pris/värde, platser och reklam skapas och omskapas i människors vardagliga möten. Med djupgående analys och konkreta exempel belyser boken hur marknadsföring inte bara är något företag gör - utan något som människor skapar tillsammans. Den tredje reviderade upplagan är fullmatad med uppdaterade exempel och tar hänsyn till den senaste utvecklingen på marknaden. Detta är en bok för den som vill förstå marknadsföringens roll i samhället på ett mer nyanserat sätt.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsföring, människor och interaktion (2025)

I juli 2025 släpptes boken Marknadsföring, människor och interaktion skriven av Peter Svensson, Jacob Östberg. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 168 sidor. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Marknadsföring, människor och interaktion på Studentapan och spara pengar.

Finns i 3 upplagor

Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Marknadsföring, människor och interaktion (Upplaga 3)

Harvard

Svensson, P. & Östberg, J. (2025). Marknadsföring, människor och interaktion. 3:e uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Svensson, Peter & Östberg, Jacob, Marknadsföring, människor och interaktion, 3 uppl. (Studentlitteratur AB, 2025).

APA

Svensson, P., & Östberg, J. (2025). Marknadsföring, människor och interaktion (3:e uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Svensson P, Östberg J. Marknadsföring, människor och interaktion. 3:e uppl. Studentlitteratur AB; 2025.
Begagnad bok från 155 kr
Upplaga 2 finns tillgänglig som begagnad.

Alla upplagor