Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I juni 2018 släpptes boken Marknadsföring - modeller och principer skriven av Per Wildenstam, Henrik Uggla. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 559 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Sanoma Utbildning som har sitt säte i Stockholm.
Köp boken Marknadsföring - modeller och principer på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 22 recensioner från verifierade användare
4.8 (22)
22 recensioner
Ayanne
Malmö
Detaljerad och tråkigt/ boring but if you love marketing it is a great book for the fundamentals
Matilda
Floda
Tydlig och pedagogisk struktur: Boken presenterar en rad viktiga modeller och principer som är centrala inom modern marknadsföring. Uppdelningen av teori och praktiska exempel gör det lättare att förstå och tillämpa kunskapen.
Freddie
Malmö
Utförlig bok med strategier, modeller och principer gällande marknadsföring.
Tilda
Stockholm
Väldigt lärorik med bra metoder
Simran
Handen
Lättförståelig och innehåller intressanta perspektiv!
Ellen
Lofsdalen
välskriven bra bok