Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2007 släpptes boken Marknadsföring - modeller och principer skriven av Carl Gezelius, Per Wildenstam. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 454 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Bonnier utbildning .
Köp boken Marknadsföring - modeller och principer på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 2 recensioner från verifierade användare
5.0 (2)
2 recensioner
Tove
Karlshamn
Lärorik och intressant bok
Pernilla
Enskededalen
Marknadsföring - modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden. I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering.