Marknadsföring - modeller och principer; Per Wildenstam, Henrik Uggla; 2022
Begagnad
Marknadsföring - modeller och principer; Per Wildenstam, Henrik Uggla; 2022
Begagnad

Marknadsföring - modeller och principerUpplaga 6

av Per Wildenstam, Henrik Uggla

5.0 (16)

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 2022
  • ISBN: 9789152363690
  • Sidor: 496 st
  • Förlag: Sanoma Utbildning
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Denna bok ger en bred och grundläggande introduktion till marknadsföring med särskilt fokus på svenska förhållanden. Den behandlar centrala områden som konkurrensstrategi, segmentering, positionering och varumärkesbyggande, liksom marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företags sociala ansvar.

Utgångspunkten är aktuell forskning och de senaste trenderna inom ämnet. Innehållet illustreras med många pedagogiska och inspirerande exempel som ger konkreta kopplingar till praktiken.

Boken kompletteras av en övningsbok – Marknadsföring: modeller och principer. Övning, fördjupning och reflektion – som ger möjlighet till fördjupad förståelse, tillämpning och reflektion.

Nyheter i sjätte upplagan:

  • Uppdaterad med aktuell forskning och nya trender
  • Förnyade exempel
  • Utökat innehåll om hållbarhet och digital marknadsföring

Lämplig för introduktionskurser i marknadsföring och för alla som vill förstå de viktigaste principerna bakom dagens marknadsföringsarbete.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsföring - modeller och principer (2022)

I augusti 2022 släpptes boken Marknadsföring - modeller och principer skriven av Per Wildenstam, Henrik Uggla. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 496 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Sanoma Utbildning som har sitt säte i Stockholm.

Köp boken Marknadsföring - modeller och principer på Studentapan och spara pengar.

Finns i 6 upplagor

Referera till Marknadsföring - modeller och principer (Upplaga 6)

Harvard

Wildenstam, P. & Uggla, H. (2022). Marknadsföring - modeller och principer. 6:e uppl. Sanoma Utbildning.

Oxford

Wildenstam, Per & Uggla, Henrik, Marknadsföring - modeller och principer, 6 uppl. (Sanoma Utbildning, 2022).

APA

Wildenstam, P., & Uggla, H. (2022). Marknadsföring - modeller och principer (6:e uppl.). Sanoma Utbildning.

Vancouver

Wildenstam P, Uggla H. Marknadsföring - modeller och principer. 6:e uppl. Sanoma Utbildning; 2022.

Alla upplagor