Professionell marknadsföring; Björn Axelsson; 1995
5+ säljare

Professionell marknadsföring Upplaga 1

av Björn Axelsson
• Vad är marknadsföring?
• Vilken roll spelar marknadsföringen i det marknadsekonomiska systemet?
• Hur anpassas marknadsföringen till olika kundgrupper – massmarknadsföring eller ”business to business”?
• Hur anpassas marknadsföringen till varor respektive tjänster?
• Hur arbetar man med internationell marknadsföring? Vilken roll har s.k. intern marknadsföring?
Dessa och många andra liknande frågor besvaras i denna grundbok i marknadsföring. Boken leder läsaren hela vägen från den grundläggande marknadsföringen till den samlade metod- och kunskapsmassan hos modern marknadsföring.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
• Vad är marknadsföring?
• Vilken roll spelar marknadsföringen i det marknadsekonomiska systemet?
• Hur anpassas marknadsföringen till olika kundgrupper – massmarknadsföring eller ”business to business”?
• Hur anpassas marknadsföringen till varor respektive tjänster?
• Hur arbetar man med internationell marknadsföring? Vilken roll har s.k. intern marknadsföring?
Dessa och många andra liknande frågor besvaras i denna grundbok i marknadsföring. Boken leder läsaren hela vägen från den grundläggande marknadsföringen till den samlade metod- och kunskapsmassan hos modern marknadsföring.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 1995
ISBN: 9789144476414
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 492 st
4 upplagor
Upplaga 4 (2019)
från 329 kr
Upplaga 3 (2011)
från 129 kr
Upplaga 2 (2005)
från 109 kr
Upplaga 1 (1995)
från 119 kr
• Vad är marknadsföring?
• Vilken roll spelar marknadsföringen i det marknadsekonomiska systemet?
• Hur anpassas marknadsföringen till olika kundgrupper – massmarknadsföring eller ”business to business”?
• Hur anpassas marknadsföringen till varor respektive tjänster?
• Hur arbetar man med internationell marknadsföring? Vilken roll har s.k. intern marknadsföring?
Dessa och många andra liknande frågor besvaras i denna grundbok i marknadsföring. Boken leder läsaren hela vägen från den grundläggande marknadsföringen till den samlade metod- och kunskapsmassan hos modern marknadsföring.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
• Vad är marknadsföring?
• Vilken roll spelar marknadsföringen i det marknadsekonomiska systemet?
• Hur anpassas marknadsföringen till olika kundgrupper – massmarknadsföring eller ”business to business”?
• Hur anpassas marknadsföringen till varor respektive tjänster?
• Hur arbetar man med internationell marknadsföring? Vilken roll har s.k. intern marknadsföring?
Dessa och många andra liknande frågor besvaras i denna grundbok i marknadsföring. Boken leder läsaren hela vägen från den grundläggande marknadsföringen till den samlade metod- och kunskapsmassan hos modern marknadsföring.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Begagnad bok
119 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
119 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar