Begagnad kurslitteratur. Snabbt, enkelt och riskfritt.
Spara uppåt 80%
Trygg betalning
Skydd mot bedrägeri
“Spöade konkurrenten”
“Rekommenderas”
Studentapan
Bra jobbat! Bara två steg kvar innan du är klar.
Vad stämmer för dig, ?
Jag är student
Jag ska börja studera
Jag har avslutat mina studier
Jag har aldrig varit student

Vi vill veta lite mer om dig för att vi ska kunna förbättra Studentapan och göra plattformen så relevant som möjligt för dig.

Du godkänner våra villkor när du använder Studentapan och skapar ett konto hos oss. Vi kommer även att skicka nyhetsbrev med studietips och information om Studentapan. Du kan enkelt avregistrera dig från dessa nyhetsbrev senare.
Tillagd i varukorg:
Uprising: How to Build a Brand--and Change the World--By Sparking Cultural Movements
check Tillagd
Uprising: How to Build a Brand--and Change the World--By Sparking Cultural Movements
Totalt i varukorg (0 böcker): kr
Du är på väg att spara minst kr jämfört med lägsta nypris
Du sparar minst kr mot lägsta nypris
Uprising: How to Build a Brand--and Change the World--By Sparking Cultural Movements; Scott Goodson ; 2012

Uprising: How to Build a Brand--and Change the World--By Sparking Cultural Movements

Av Scott Goodson
autorenew Laddar prisjämförelse...
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
autorenew Laddar prisjämförelse...
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
Du kanske letar efter dessa kursböcker
Säljare saknas för den här boken
Just nu finns det ingen som säljer den här boken. Bevaka gärna så blir du meddelad när det finns en ny säljare för den här boken.
Om boken
Utgiven:
2012-01-27
Förlag:
McGraw Hill Professional
ISBN-13:
9780071782821
ISBN-10:
0071782826
Språk:
Engelska
Antal sidor:
256
Beskrivning
The secret to movement marketing? Your customers want to make a difference “Scott Goodson and his StrawberryFrog colleagues have found the secret to plugging into Purpose with a capital P: find out what moves people to action, then create a way to support and enhance that movement with your product, service, or craft. I call that a winning strategy.” —Daniel H. Pink, author of Drive and A Whole New Mind “Want to change your customers’ buying habits? Want to change the world? Stop marketing, read this book, roll up your sleeves, and start a movement.” —Sally Hogshead, author of Fascinate and creator of HowToFascinate.com “Essential stuff. One of the smartest thinkers on branding on one of the most important developments in that critical intersection between culture and marketing.” —Adam Morgan, author of Eating the Big Fish and The Pirate Inside “A well-researched and insightful book that will hopefully spark a movement against traditional, stodgy marketing. A must-read for the new generation of marketers who will be defining tomorrow’s marketing landscape.” —Boutros Boutros, Senior Vice President, Emirates Airline About the Book: Movement marketing is changing the world. It’s the new way forward for anyone trying to win customers’ loyalty, influence public opinion, and even change the world. In Uprising, Scott Goodson, founder and CEO of StrawberryFrog, the world’s first cultural movement agency, shows how your idea or organization can successfully ride this wave of cultural movements to authentically connect to the lives and passions of people everywhere. We are in the midst of a profound cultural transformation in which technology is making it easier than ever for anyone to share ideas, goals, and interests. Working with companies and brands ranging from SmartCar to Pampers to Jim Beam to India’s Mahindra Group, StrawberryFrog and Goodson have led a paradigm focal shift away from one-on-one selling to sharing. Using client case studies and contributions from a global team of movement marketing forerunners—among them, political guru Mark McKinnon; Lee Clow, creative chief at TBWA/Chiat/Day; Apple evangelist Guy Kawasaki; and Marty Cooke, who helped make yellow LIVESTRONG bracelets synonymous with the fight against cancer—Goodson details why and how individuals and companies are embracing the movement phenomenon. He then applies these insights to practical steps that you can take right now to reach people through what matters most to them, including: Stop talking about yourself—let the movement control your message Home in on the core objectives of your concept or brand—and align these values with what people are for (or against) “Light the spark”—create a culture within your organization that can embrace and drive a movement Leverage your assets—content, events, expertise, connecting platforms—to give people tools to spread your gospel Adjust concepts to travel across borders and link people across cultural boundaries The examples and guidance in this book will prepare you to find, connect to, and even lead the next big movement. What happens next is up to you. Get up. Go out. And create a brand Uprising of your own.

Fler än 0 studenter från 0 universitet och högskolor

"Alla försäljningar jag har gjort har gått väldigt smidigt. Det är tryggt både för mig som säljare och för dig som köpare
"Oerhört enkelt och smidigt. Man behöver inte bekymra sig över annonsering, hur man ska kommunicera eller hur man ska hantera betalning. Väldigt bra att det finns funktion som föreslår pris utifrån bokens skick. Supernöjd"
"Enkelt att beställa hem studentlitteratur från privatpersoner direkt på nätet. Enkelt att söka fram och säkert sätt att betala via trygghetstjänst som erbjuds."
"Jag har använt mig av Studentapan för få sålt på alla böcker som jag inte ville spara efter min studenttid. Jag använde mig av tjänsten där Studentapan sköter betalningen samt del av kontakten med köparen, detta för att slippa en del krångel men även lite av ett säkerhetsnät så att transaktionerna sker smidigt. Jag har fått majoriteten av mina böcker sålda inom 1 år. Allt har gått väldigt smidigt till väga då Studentapan har skött det mesta, enda jag behöver göra är att skicka boken till rätt adress inom angiven tid, när det är klart så kommer pengarna in via swish. Jag är oerhört nöjd med att ha använt mig av Studentapan. Via dem så har böckerna komma till användning igen. Istället för att så och damma i min bokhylla. Tack Studentapan, nu hoppas jag bara på att de sista böckerna blir sålda snart."