Byråboken 2008/09; Anci Carlsson; 2008

Byråboken 2008/09

av Anci Carlsson
Byråboken En mötesplats för annonsörer och kommunikationskonsulter.

I årets byråbok presenteras 135 byråer från olika discipliner. Här hittar du information om byråernas inriktning och byråintäkt. Du kan även ta del av byråns självporträtt, uppdragsgivare och exempel på uppdrag som dessa byråer har för sina kunder. Här presenteras även beskrivningar av uppdragets problemanalys, genomförande och resultat.

I år är även Clas Collins eminenta analys av kommunikationsbranschens struktur och utveckling tillbaka i Byråboken. Denna undersökning är unik i Sverige och ovärdelig för den som vill skaffa sig en överblick av den svenska kommunikationsbranschen.

I boken hittar du också avtal och rekommendationer som är viktiga för ditt byråsamarbete.
Byråboken En mötesplats för annonsörer och kommunikationskonsulter.

I årets byråbok presenteras 135 byråer från olika discipliner. Här hittar du information om byråernas inriktning och byråintäkt. Du kan även ta del av byråns självporträtt, uppdragsgivare och exempel på uppdrag som dessa byråer har för sina kunder. Här presenteras även beskrivningar av uppdragets problemanalys, genomförande och resultat.

I år är även Clas Collins eminenta analys av kommunikationsbranschens struktur och utveckling tillbaka i Byråboken. Denna undersökning är unik i Sverige och ovärdelig för den som vill skaffa sig en överblick av den svenska kommunikationsbranschen.

I boken hittar du också avtal och rekommendationer som är viktiga för ditt byråsamarbete.
Utgiven: 2008
ISBN: 9789185689200
Förlag: Arvinius Förlag
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 416 st
Byråboken En mötesplats för annonsörer och kommunikationskonsulter.

I årets byråbok presenteras 135 byråer från olika discipliner. Här hittar du information om byråernas inriktning och byråintäkt. Du kan även ta del av byråns självporträtt, uppdragsgivare och exempel på uppdrag som dessa byråer har för sina kunder. Här presenteras även beskrivningar av uppdragets problemanalys, genomförande och resultat.

I år är även Clas Collins eminenta analys av kommunikationsbranschens struktur och utveckling tillbaka i Byråboken. Denna undersökning är unik i Sverige och ovärdelig för den som vill skaffa sig en överblick av den svenska kommunikationsbranschen.

I boken hittar du också avtal och rekommendationer som är viktiga för ditt byråsamarbete.
Byråboken En mötesplats för annonsörer och kommunikationskonsulter.

I årets byråbok presenteras 135 byråer från olika discipliner. Här hittar du information om byråernas inriktning och byråintäkt. Du kan även ta del av byråns självporträtt, uppdragsgivare och exempel på uppdrag som dessa byråer har för sina kunder. Här presenteras även beskrivningar av uppdragets problemanalys, genomförande och resultat.

I år är även Clas Collins eminenta analys av kommunikationsbranschens struktur och utveckling tillbaka i Byråboken. Denna undersökning är unik i Sverige och ovärdelig för den som vill skaffa sig en överblick av den svenska kommunikationsbranschen.

I boken hittar du också avtal och rekommendationer som är viktiga för ditt byråsamarbete.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)