Marknadsrätten : en introduktion; Per Jonas Nordell; 2004
5+ säljare

Marknadsrätten : en introduktion Upplaga 3

av Per Jonas Nordell
Grundläggande lärobok med tonvikt på den svenska marknadsrättens kärnområden, konkurrens- och marknadsföringslagstiftningen. Gällande svensk rätt ses i ett historiskt samt vidare europeiskt och internationellt sammanhang. Avsedd för främst jurist- och civilekonomutbildningar men lämplig även i olika utbildningar i marknadsföring.
Grundläggande lärobok med tonvikt på den svenska marknadsrättens kärnområden, konkurrens- och marknadsföringslagstiftningen. Gällande svensk rätt ses i ett historiskt samt vidare europeiskt och internationellt sammanhang. Avsedd för främst jurist- och civilekonomutbildningar men lämplig även i olika utbildningar i marknadsföring.
Upplaga: 3e upplagan
Utgiven: 2004
ISBN: 9789139203711
Förlag: Norstedts Juridik AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 134 st
9 upplagor
Upplaga 9 (2023)
280 kr (endast ny)
Upplaga 8 (2020)
från 95 kr
Upplaga 7 (2017)
från 89 kr
Upplaga 6 (2014)
från 69 kr
Visa alla upplagor
Grundläggande lärobok med tonvikt på den svenska marknadsrättens kärnområden, konkurrens- och marknadsföringslagstiftningen. Gällande svensk rätt ses i ett historiskt samt vidare europeiskt och internationellt sammanhang. Avsedd för främst jurist- och civilekonomutbildningar men lämplig även i olika utbildningar i marknadsföring.
Grundläggande lärobok med tonvikt på den svenska marknadsrättens kärnområden, konkurrens- och marknadsföringslagstiftningen. Gällande svensk rätt ses i ett historiskt samt vidare europeiskt och internationellt sammanhang. Avsedd för främst jurist- och civilekonomutbildningar men lämplig även i olika utbildningar i marknadsföring.
Begagnad bok
100 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
100 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar