Services marketing : integrating customer focus across the firm; Alan Wilson, Valarie A. Zeithaml, Mary Jo Bitner, Dwayne D. Gremler; 2012
Services marketing : integrating customer focus across the firm; Alan Wilson, Valarie A. Zeithaml, Mary Jo Bitner, Dwayne D. Gremler; 2012

Services marketing : integrating customer focus across the firmUpplaga 2

av Alan Wilson, Valarie A. Zeithaml, Mary Jo Bitner, Dwayne D. Gremler

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9780077131715
  • Sidor: 608 st
  • Förlag: McGraw-Hill
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Vi har inte fått in någon beskrivning av denna bok från förlaget. Om boken ännu inte utkommit är en beskrivning av boken förhoppningsvis på gång. Ett tips är annars att söka upp förlagets hemsida där mer information om boken kan finnas.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Services marketing : integrating customer focus across the firm (2012)

2012 släpptes boken Services marketing : integrating customer focus across the firm skriven av Alan Wilson, Valarie A. Zeithaml, Mary Jo Bitner, Dwayne D. Gremler. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 608 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill som har sitt säte i New york.

Köp boken Services marketing : integrating customer focus across the firm på Studentapan och spara pengar.

Finns i 2 upplagor

Upplaga 2, Upplaga 1

Tillhör kategorierna

Referera till Services marketing : integrating customer focus across the firm (Upplaga 2)

Harvard

Wilson, A., Zeithaml, V. A., Bitner, M. J. & Gremler, D. D. (2012). Services marketing : integrating customer focus across the firm. 2:a uppl. McGraw-Hill.

Oxford

Wilson, Alan, Zeithaml, Valarie A., Bitner, Mary Jo & Gremler, Dwayne D., Services marketing : integrating customer focus across the firm, 2 uppl. (McGraw-Hill, 2012).

APA

Wilson, A., Zeithaml, V. A., Bitner, M. J., & Gremler, D. D. (2012). Services marketing : integrating customer focus across the firm (2:a uppl.). McGraw-Hill.

Vancouver

Wilson A, Zeithaml VA, Bitner MJ, Gremler DD. Services marketing : integrating customer focus across the firm. 2:a uppl. McGraw-Hill; 2012.

Alla upplagor