Hundra sanningar och en lögn : hundra goda råd om hur du skapar ett starkt varumärke; Tommy Falonius, Pelle Körberg; 2011
Hundra sanningar och en lögn : hundra goda råd om hur du skapar ett starkt varumärke; Tommy Falonius, Pelle Körberg; 2011

Hundra sanningar och en lögn : hundra goda råd om hur du skapar ett starkt varumärkeUpplaga 1

av Tommy Falonius, Pelle Körberg

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2011
  • ISBN: 9789163336201
  • Sidor: 104 st
  • Förlag: TOOTB Publishing
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

I Hundra sanningar och en lögn har författarna koncentrerat totalt 30 års erfarenheter av strategisk varumärkesutveckling till ett hundra goda råd.Det här är en handbok av praktiker för andra praktiker - en referensbok som berör de flesta aspekter av varumärkesarbetet; allt från arbetsprocessen, analyser och positioneringens fallgropar till kommunikationen, affärsnyttan och olika förankringsmetoder. Enkla, jordnära och direkt användbara råd. Boken är tänkt att ge Google en match. Snabbt, enkelt och rakt på sak skulle kunna vara bokens kärnvärden. De hundra råden ger svar på de frågor som alla som arbetar med varumärken ställs inför förr eller senare. Boken är en referensbok. Läs en sida då och då när du funderar på någon aspekt av varumärkesarbetet - så slipper du göra om de misstag författarna redan gjort.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Hundra sanningar och en lögn : hundra goda råd om hur du skapar ett starkt varumärke (2011)

I januari 2011 släpptes boken Hundra sanningar och en lögn : hundra goda råd om hur du skapar ett starkt varumärke skriven av Tommy Falonius, Pelle Körberg. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 104 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är TOOTB Publishing.

Köp boken Hundra sanningar och en lögn : hundra goda råd om hur du skapar ett starkt varumärke på Studentapan och spara pengar.

Referera till Hundra sanningar och en lögn : hundra goda råd om hur du skapar ett starkt varumärke (Upplaga 1)

Harvard

Falonius, T. & Körberg, P. (2011). Hundra sanningar och en lögn : hundra goda råd om hur du skapar ett starkt varumärke. 1:a uppl. TOOTB Publishing.

Oxford

Falonius, Tommy & Körberg, Pelle, Hundra sanningar och en lögn : hundra goda råd om hur du skapar ett starkt varumärke, 1 uppl. (TOOTB Publishing, 2011).

APA

Falonius, T., & Körberg, P. (2011). Hundra sanningar och en lögn : hundra goda råd om hur du skapar ett starkt varumärke (1:a uppl.). TOOTB Publishing.

Vancouver

Falonius T, Körberg P. Hundra sanningar och en lögn : hundra goda råd om hur du skapar ett starkt varumärke. 1:a uppl. TOOTB Publishing; 2011.