Jobbsökarens handbok : hur du marknadsför din kompetens; Johan Åkesson; 2004

Jobbsökarens handbok : hur du marknadsför din kompetens Upplaga 1

av Johan Åkesson
"Arbetsmarknaden är en marknad med köpare och säljare av kompetens, där utbud ska matcha efterfrågan.” Författaren inspirerar läsaren att se sig själv som ett kunskapsföretag JAG AB. Att nå ut med företagets produkt – den egna kompetensen – kräver noggrant förarbete för att nå lyckat resultat. Boken är uppbyggd efter en beprövad arbetsmodell som fokuserar människan, marknaden, mötet och målet – med andra ord en metod för hur du får jobbet. I varje avsnitt finns också gott om övningsuppgifter för läsaren att fundera på, arbeta med och dra slutsatser av.
"Arbetsmarknaden är en marknad med köpare och säljare av kompetens, där utbud ska matcha efterfrågan.” Författaren inspirerar läsaren att se sig själv som ett kunskapsföretag JAG AB. Att nå ut med företagets produkt – den egna kompetensen – kräver noggrant förarbete för att nå lyckat resultat. Boken är uppbyggd efter en beprövad arbetsmodell som fokuserar människan, marknaden, mötet och målet – med andra ord en metod för hur du får jobbet. I varje avsnitt finns också gott om övningsuppgifter för läsaren att fundera på, arbeta med och dra slutsatser av.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2004
ISBN: 9789170052606
Förlag: Uppsala Publishing House/Konsultförlaget
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 112 st
"Arbetsmarknaden är en marknad med köpare och säljare av kompetens, där utbud ska matcha efterfrågan.” Författaren inspirerar läsaren att se sig själv som ett kunskapsföretag JAG AB. Att nå ut med företagets produkt – den egna kompetensen – kräver noggrant förarbete för att nå lyckat resultat. Boken är uppbyggd efter en beprövad arbetsmodell som fokuserar människan, marknaden, mötet och målet – med andra ord en metod för hur du får jobbet. I varje avsnitt finns också gott om övningsuppgifter för läsaren att fundera på, arbeta med och dra slutsatser av.
"Arbetsmarknaden är en marknad med köpare och säljare av kompetens, där utbud ska matcha efterfrågan.” Författaren inspirerar läsaren att se sig själv som ett kunskapsföretag JAG AB. Att nå ut med företagets produkt – den egna kompetensen – kräver noggrant förarbete för att nå lyckat resultat. Boken är uppbyggd efter en beprövad arbetsmodell som fokuserar människan, marknaden, mötet och målet – med andra ord en metod för hur du får jobbet. I varje avsnitt finns också gott om övningsuppgifter för läsaren att fundera på, arbeta med och dra slutsatser av.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)